Jėgos treniruotės

Pagrindinis // paslaugos // Grupiniai užsiėmimai // Jėgos treniruotės
Treniruotė

Jėgos treniruotės

  • Treniruotė skirta ne tik jėgai, bet ir raumeninei kūno masei didinti.
  • Jėgos treniruotės tinka ir vyresnio amžiaus žmonėms, norintiems išvengti raumenų nykimo ir kaulų retėjimo. Todėl sumažėja traumų ir lūžių rizika.
  • Vienu metu jėgos treniruotėse dirba daug raumeninių skaidulų, todėl greičiau sustiprinama raumenų jėgą, sutvirtėja raiščiai, padidėja audinių elastingumas
Žiūrėti video
Ikona
TRENIRUOČIŲ TVARKARAŠTIS
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
Intervalinis stepas
Intervalinis stepas
Ikona 17:30 – 18:30
KŪNO DIZAINAS
KŪNO DIZAINAS
KŪNO DIZAINAS 17:30 – 18:30
X POWER
X POWER
X POWER 17:30 – 18:30
TAE BO / DANCE
TAE BO / DANCE
TAE BO / DANCE 17:30 – 18:30
KŪNO DIZAINAS
KŪNO DIZAINAS
KŪNO DIZAINAS 17:00 – 18:00
PRADĖTI NIEKADA NE PER VĖLU
Jeigu trūksta ryžto - parašykite mums. Atsakysime į kylančius klausimus dėl grupinių treniruočių, nuo ko pradėti. Tegul abejonės virsta akivaizdžiais kūno rezultatais!
Kitos paslaugos
Sporto klubas
Judesiui: kardio ir jėgos treniruoklių salė
Nuomai ir treniruotėms: krepšinio, stalo teniso, imtynių, kovos menų salės

Laisvalaikio centras
3 – jų rūšių pirtys: rusiška, garinė ir turkiška
Baseinas ( ilgis - 20 m, plotis – 5 m)
Sūkurinė vonia
Gultai kūno poilsiui
Baras su plačiaekraniu TV